U Sarajevu je proteklog vikenda održana Nesquik kreativna radionica u suorganizaciji s proljetnim festivalom dječijeg stvaralaštva ”Back to future 2032”. Cilj radionice bio je dobiti odgovor na pitanje – jesu li djeca kreativnija od odraslih. Ovom prilikom roditelji i djeca izrađivali su razne predmete poput raketa, brodova i lutaka koristeći kutije Nesquik žitarica za doručak, i vrećice Nesquik instant kakao napitka te razne perlice, šljokice, trake i vrpce.
Globalno istraživanje* koje je na dva kontinenta za robnu marku Nesquik provela kompanija Nestlé, otkrilo je na koji način roditelji percipiraju dječju kreativnost. Rezultati su pokazali da gotovo svi roditelji, čak 98 post njih, vjeruje da je kreativnost važna za razvoj njihove djece, dok samo trećina njih smatra da su djeca sve manje kreativna kako odrastaju. Većina roditelja iz država uključenih u istraživanje – 51 posto u Italiji, 26 posto u Poljskoj, 30 posto u Grčkoj, 32 posto u Turskoj i 42 posto u Meksiku – složilo se da su djeca najkreativnija u periodu između šeste i devete godine. Istog su mišljenja bili roditelji i mnogobrojni prosvjetni radnici koji su se s djecom ovog vikenda okušali u kreativnom izazovu.
„Nesquik je saveznik roditeljima i pomaže im u nastojanju da njihova djeca odrastaju sretno i zdravo, čemu, uz ostalo, doprinose pravilna prehrana i tjelesna aktivnost. Ovom kreativnom radionicom željeli smo inspirisati roditelje da potaknu maštu svoje djece i da ih nastave poticati na stvaranje novih ideja, kako bi kada odrastu znali što žele te na taj način lakše ostvarili svoje snove“, istakla je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija, Nestlé Adriatic.
Za stvaranje novih ideja ključno je naći se u situaciji koje će omogućiti da budemo kreativni. U životima djece takvih je situacija mnogo, dok je kod odraslih zbog brojnih obaveza i dnevne rutine kreativnost najčešće zatomljena te se većinom vode postojećim idejama i rješenjima. Iako bi se mogao izvesti zaključak da se u procesu odrastanja kreativnost smanjuje to se u stvarnosti ne događa, već se smanjuje broj prilika u kojima možemo biti kreativni. Prosječno dijete brzo i bez puno muke može izraditi igračku od najobičnije kutije ili u potpunosti osmisliti priču koristeći maštu bez opterećenja o hronologiji i tačnosti. Uz maštu i kreativnost djeca mnogo brže uče i usvajaju nove informacije, sve mogu osmisliti sami, i u gotovo svim fazama svog odrastanja mogu biti podjednako kreativni.