skip to Main Content

Federalni ministar trgovine Zlatan Vujanović i predsjednik udruženja „Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH“ Admir Kapo potpisali su u Mostaru ugovor o finansijskoj podršci kampanji „Made in BiH“.

Ovim ugovorom je počela realizacija transfera iz „Tekuće rezerve Vlade Federacije“ Budžeta FBiH za 2017. godinu, u iznosu od 50.000 KM, kao podrške promotivnih i programskih aktivnosti Udruženja u realizaciji kampanje „Made in BiH“.

Sredstva su namijenjena za petu kampanju „Made in BiH“ koju je u januaru započelo Udruženje „Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH“, a kojom se građanima u BiH želi podići svijest o važnosti kupovine domaćih proizvoda i na taj način jačati privreda i ekonomija u BiH, ali i smanjiti nezaposlenost.

– Kampanjom se želi jednostavno poslati poruka bh. javnosti, dominantno bh. potrošačima i građanima, da nivo koju su postigli domaći proizvođači u proizvodnji svojih usluga i proizvoda, jeste izuzetan – istakao je ministar Vujanović nakon potpisivanja ugovora.

Kampanjom se, također, želi predstaviti zvjezdica „Kvalitetan proizvod – proizvedeno u Bosni i Hercegovini“.

– Naša zvjezdica, kao oznaka kvalitete i znak da je proizvod domaći, se ne dobiva lako. To je oznaka kojoj prethode mnogi certifikati kao što su ISO, HACCP i HALAL, te druge relevantne oznake na europskom i svjetskom tržištu – objasnio je ministar Vujanović.

Federalni ministar je poručio da Federalna vlada želi da bh. proizvođači i privreda budu konkurentni u izvozu, ali i da država prvo treba konzumente i potrošače koji će iskazati svoju lojalnost i svoj potrošački patriotizam.

Dodao je kako je Federalna vlada prepoznala ovu kampanju kao jednu od najkvalitetnijih.

Predsjednik udruženja „Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH“ Admir Kapo je ocijenio kako je u trinaest godina koliko ovo udruženje postoji, ovo prvi put službeno, da se državna institucija, Federalna vlada, uključila u ovom obimu u projekt. Ovo udruženje do sada je realiziralo sedamdeset projekata, koji prvenstveno imaju za svrhu buđenje svijesti bh. građana o važnosti kupovine domaćih proizvoda.

Po njegovim riječima, projekt ostavlja izuzetno dobro rezultate i dobre beneficije za cjelokupno bh. društvo, kao što je povećana kupovina domaćih proizvoda i korištenje bh. usluga,  a to dovodi do ekspanzije i rasta privrede i ekonomije.

Predstavnica bh. kompanije „Violeta“ Dijana Marić poručila je kako je kampanja bitna ne samo kompanijama, već dovodi i do smanjenje nezaposlenosti, punjenja budžeta i stvara ambijent u kojem će mladi ljudi htjeti ostati.

Back To Top