skip to Main Content

PITANJE: Ugovorni organ je pokrenuo i proveo konkurentski postupak javne nabavke za gorivo i mazivo za 2022. godinu. Nakon provedene procedure izabran je ponuđač XY.

Zaključen je Okvirni sporazum o isporuci goriva i maziva sa ponuđačem. Članom 4. Okvirnog sporazuma navedeno je da je dobavljač dužan prilikom svake promjene cijene, istu umanjiti za ponuđeni popust u ponudi u iznosu od … te za dodatnih …% koliko je dobavljač iskazao umanjenje nakon e-aukcije, što ukupno iznosi …%. U svom dopisu broj … dobavljač tvrdi da nije u mogućnosti isporučivati gorivo na ugovoreni način pozivajući se na član 9. Okvirnog sporazuma (viša sila), te tumačenjem da vrijednost popusta koji je prikazao u ponudi i nakon e-aukcije prelazi vrijednost određene maksimalne marže od 0,25 KM/l goriva. Također, predlaže da ponudi maksimalni popust od 0,25 KM/l bez obzira na cijenu goriva, što bi po našem mišljenju bilo kršenje uslova zaključenog okvirnog sporazuma.   Nadalje, predložio je i da se poništi postupak i raspiše novi tender za javnu nabavku goriva i maziva. Da li je osnovan prijedlog za raskid okvirnog sporazuma zbog navedenog tumačenja od strane dobavljača (viša sila).

Pored toga, ukoliko bi došlo do raskida ugovora, po kom bi osnovu, uzimajući u obzir odredbe Zakona o javnim nabavkama, mogli poništiti postupak i raspisati novi tender za javnu nabavku goriva i maziva. Također, na koji bi način i po kom osnovu, uzimajući u obzir odredbe Zakona o javnim nabavkama, društvo moglo nabavljati gorivo i mazivo dok se ne zaključi novi ugovor o isporuci goriva i maziva.

 

ODGOVOR:

 

Ovaj sadržaj je dostupan samo pretplatnicima!
PRIJAVITE SE

Ako ste zainteresovani za pretplatu kontaktirajte nas na mail: prodaja@privrednastampa.biz

PRETPLATA NA ČASOPIS ZIPS

PRETPLATA NA ČASOPIS SUDSKA PRAKSA

Časopis ZIPS

Back To Top