skip to Main Content

Sedma Brending konferencija, u organizaciji agencije Via Media, održana je u petak, 2. juna u sarajevskom Domu mladih, pod sloganom „Brand New Jungle”.

-Ove godine smo željeli biti drugačiji, a u saradnji sa Kanskim lavovima obezbijedili smo zaista lavovski program. Također, ponosni smo na to da Bosna i Hercegovina prvi put ima takmičenje mladih agencijskih lavova, što je također potvrda veličine Brending konferencije. Apelujem da malo više posvetimo pažnju na sve ono što možemo učiniti u oblasti brendinga, a to je brending naših destinacija, sportista, ljudi iz umjetnosti i kulture koji najviše mogu doprinijeti da se o Bosni i Hercegovini čuje i u svijetu. Ne zaboravimo ni to da su kompanije dobri predstavnici naše ekonomije u cijelom svijetu. Ovo je vrlo važna oblast koja donosi dodatnu vrijednost cijeloj zemlji – izjavila je Vesna Beganović, Founder & CEO agencije Via Media.

Konferenciju je otvorio Paul Coleman, direktor za saradnju OMD EMEA agencije, prezentacijom o temi: “Nirvana optimizacije”. Otkrio je šta se krije iza novih mogućnosti optimizacije oglašavanja, te da li postoje određene opasnosti. Također, predstavio je neke od najmoćnijih marketinških strategija ističući važnost kvalitetnog sadržaja.

”Najmoćniji brendovi fokusiraju se na osnovne ljudske potrebe. Nikad nije bila važnija spoznaja o istini. Istina je mnogo bitnija od trenda” – bio je kategoričan Coleman.

U okviru Brending konferencije održane su i dvije panel diskusije o temama: „Ko još sluša papagaje?” i „Ko je kralj džungle?”.

Sedma Brending konferencija ove godine bila je oficijelni partner „Cannes Lions International Festival of Creativity”. U partnerstvu sa UNICEF-om realizirano je takmičenje „Young Lions B&H” za mlade agencijske profesionalce. Prvo mjesto osvojila je agencija Mania iz Banja Luke te je time obezbijedila učešće na prestižnom “Cannes Lions” internacionalnom festivalu kreativnosti.

 

Back To Top