skip to Main Content

Studenti sa 14 javnih fakulteta iz cijele Bosne i Hercegovine učili su ovog vikenda na Media Bootcamp-u u Konjicu, kako osmisliti i izraditi kreativne kampanje za informisanje javnosti o socio-ekonomskim reformama, koje donose koristi građanima, a zemlju približavaju Evropskoj uniji.

Media Bootcamp, u okviru projekta Specijalnog predstavnika EU u BiH “E4U” za studente dodiplomskih studija, organizovan je od 10. do 12. februara u Konjicu i okupio je preko 50 studenata i njihovih mentora.

Studenti su od predstavnika EU u BiH te stručnjaka iz različitih oblasti,  imali priliku naučiti više o EU integracijama, socio-ekonomskim reformama, te o svim bitnim aspektima pripreme i provedbe javnih kampanja.

“Ovi mladi ljudi su, po svemu što smo mogli vidjeti, i po sposobnostima i po vrijednostima koje slijede ali i znanju koje posjeduju svakako već dio Evropske unije, jednaki svojim vršnjacima u bilo kojoj zemlji članici. Zato je važno da im se da prilika da se čuje ono što oni imaju za reći , što im ovaj projekat i pruža”, istakao je ambasador Lars-Gunnar Wigemark, šef Delegacije Evropske unije u Bosni i Hercegovini i specijalni predstavnik Evropske unije.

Direktorica Balkan Tube Fest-a Mirjana Vladisavljević govorila je o razvoju YouTuba, kao kanala komunikacije, na Balkanu i njegovim mogućnostima, dok je stručnjak za marketing i oglašavanje Ivan Stanković pričao sa studentima na temu “Kako prepoznati i zgrabiti prilike koje ti život nudi”.

Veliko interesovanje studenata privukle su i prezentacije mladih predstavnika uspješnih kompanija iz BiH, Orhana Nikšića iz kompanije Zanat i Zlatana Tanovića iz brenda Gazzda. Obojica su imali priliku da svoje obrazovanje i karijere nastave u inostranstvu, ali su se umjesto toga odlučili vratiti u svoju zemlju i stečeno znanje primjeniti u svom uspješnom poslovanju.

Ured specijalnog predstavnika Evropske unije u BiH već drugu godinu za redom provodi projekat E4U za studente dodiplomskih studija.

Nakon ove obuke, studenti će početi raditi u timovima na izradi kampanja, a najbolji tim biće nagrađen putovanjem u Brisel, koje uključuje i posjetu još deset gradova i predstavljanje kampanje institucijama EU.

Oni će u narednom periodu primjenjivati stečeno znanje u pripremi konkretnih kampanja, koje će uskoro predstaviti javnosti, osnažujući i na ovaj način glas mladih u bh. društvu.

Back To Top