skip to Main Content

U toku su prijave za projekt Bloggers Network Adria, koji već treću godinu zaredom provodi kompanija Coca-Cola kako bi pomogla blogerima iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije u njihovoj profesionalizaciji, odnosno omogućila im da svoj hobi pretvore u posao.

Riječ je o društveno odgovornom projektu koji se od 2013. godine provodi s ciljem podizanja svijesti o mogućnostima oglašavanja na blogovima, poticanja konkurentnosti tržišta blogova i pružanja finansijske sigurnosti blogerima kako bi od sadržaja koji stvaraju mogli zarađivati.

„Projekt Bloggers Network Adria je platforma za saradnju s važnom i rastućom zajednicom blogera na ovom području, pa nam je iznimno drago što im možemo pomoći u njihovoj profesionalizaciji i razvoju. Projektom ujedno želimo osvijestiti poslovnu zajednicu o velikom potencijalu kreativne saradnje i dvosmjerne komunikacije s blogerima na brojnim područjima“, istakla je Ana Kljaić, direktorica komunikacija i odnosa s javnošću The Coca-Cola Company za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Sloveniju i Bugarsku.

Imena devet pobjednika ovogodišnjeg konkursa bit će poznata krajem marta, a ovogodišnje izdanje projekta okupit će isključivo učesnike čiji blogovi obrađuju teme aktivnog života, programa podrške mladima, zaštite okoliša i prenošenja poruke o određenoj robnoj marki potrošačima. Za razliku od prethodnih godina, Coca-Colin sistem ove godine želi istaknuti i značaj stvaranja videosadržaja i podstaći blogere koji uz blog imaju aktivan i videokanal na YouTubeu da se prijave na konkurs. Kriteriji odabira su kvalitet sadržaja, koji će ocjenjivati komisija sastavljena od dosadašnjih učesnika i predstavnika Coca-Colinog sistema, te osobine blogera koje se ocjenjuju u odnosu na njihov dosadašnji angažman na blogu i društvenim mrežama. Odabrani blogeri u sklopu svog angažmana će jednom mjesečno u svojim tekstovima popratiti prethodno dogovorenu temu, uspostaviti kvalitetnu saradnju s ostalim učesnicima projekta, odazvati se na različite događaje u organizaciji Coca-Cole. Na svojim blogovima će jasno navesti da učestvuju u projektu postavljanjem posebnog bannera i dodatne rečenice na kraju svakog sponzoriranog teksta. Učešće u projektu donijet će im višestruku korist – veću vidljivost blogova putem Coca-Coline promocije njihovih tekstova, poboljšanje kvalitete sadržaja zahvaljujući saradnji s drugim blogerima u projektu i praćenju učinaka pojedinih tekstova na sveukupnu vidljivost, stjecanje iskustva za moguću saradnju s drugim kompanijama te mjesečnu novčanu naknadu u skladu s prosječnom plaćom države iz koje bloger dolazi.

Konkurs traje do 15. marta 2016. godine, a zainteresovani blogeri mogu se prijaviti putem obrasca za prijavu koji se može ispuniti na internet stranici www.bloggersnetwork.org ili objavom linka na tekst objavljen na blogu na svojim profilima na Twitteru ili Facebooku uz hashtag #CCBNA.

Rezultati postignuti u prethodne dvije godine projekta jasno pokazuju da je vidljivost, relevantnost i čitanost blogova učesnika znatno porasla. Dajana Šipraga-Zlojutro, prošlogodišnja predstavnica bh. blogerske zajednice, veoma je zadovoljna angažmanom na projektu Bloggers Network Adria, koji je rezultirao znatnim povećanjem posjećenosti njenog bloga, te pozitivno utjecao na prepoznatljivost i imidž. Ovogodišnji sretnici će zasigurno nastaviti putem svojih prethodnika, od kojih su se neki uspjeli profesionalizirati tokom projekta, pa su tako uspostavili saradnju s brojnim kompanijama, ali se i međusobno povezali.

(Poslovne novine)

Back To Top