skip to Main Content

Beogradsko Sajamsko „ludilo”

Međunarodni salon automobila u Beogradu počinje 24. marta i trajaće deset dana. Riječ je o najstarijem i u ovom trenutku najreprezentativnijem regionalnom događaju u oblasti automobilske industrije. Procjena  organizatora, Beogradskog sajma, je da će gotovo cjelokupan raspoloživi izložbeni prostor biti nedovoljan da prihvati više od 400 najavljenih izlagača: proizvođača, uvoznika, predstavnika ili distributera svih automobilskih brendova koji stižu iz tridesetak zemalja svijeta i posluju na tržištu Balkana.

Piše: Đorđe Popović (Beograd)

Slogan ovogodišnjeg beogradskog sajma automobila, koji se organizuje već 53. put, jeste „Godine prolaze strast ne prestaje”! Opravdava ga tradicionalno ogromna posjećenost ljubitelja automobilizma kako iz Srbije tako i iz velikog broja zemalja u komšiluku. I stručna javnost i obični zaljubljenici u vozila svih vrsta i namjena, jedva čekaju da vide najekskluzivniji dio ovog svjetskog automobilskog hepeninga iz kalendara OICA (Međunarodna organizacija proizvođača motornih vozila, osnovana u Parizu 1919. godine) koji pripada takozvanim premijerama automobilske industrije. Naročito modelima iz takozvanog premium segmenta.

Budućida se neposredno pred početak Beogradskog salona automobile završava jedan još čuveniji, onaj Ženevski, gdje se ekskluzivno prvi put ukrštaju znatiželja zavisnika od „četiri točka” i promocija do sada neviđenih modela i tehničkih rešenja, velika su očekivanja od prve reprize tog svojevrsnog praznika za oči i dušu u glavnom gradu Srbije. Naravno i cjenovnika novih modela kao „remetilačkog” faktora cijelog ugođaja. Izvjesno je da će se velikim sajamskim izlagačima ove godine prvi put pridružiti i novi uvoznik, kompanija „Britiš motors” sa prestižnim „Jaguarovim” i „Rendžroverovim” programom. Počasni sto sajamske ponude pripada modelima sa alternativnim pogonskim rešenjima i uopšteno, primenjenim najnovijim tehnologijama (recimo u oblasti električnih motora, iz BMW−a je najavljeno predstavljanje čak dva modela nove serije − „i3”” i „i8”).

Posebno zanimljiv dio sajma će biti i izložba motocikala, dijelova i opreme „Motopassion”, koja se ove godine organizuje 11. put. Pored najbogatije ponude motocikala sa svih svjetskih meridijana, uključujući brojne premijere i nove modele, kvadova odnosno ATV vozila, skutera i opreme za motoriste, posjetiocima će ponuditi i širok izbor modela bicikala.

Strateški partneri Beogradskog sajma u realizaciji Salona automobila su Udruženje proizvođača drumskih vozila Srbije, Srpska Asocijacija uvoznika vozila i delova i generalni sponsor Кompanija DDOR, koji su uložili veliki napor da ljubitelji automobila i ovog proljeća budu svedoci potpuno novog sajamskog događaja.

 

Back To Top