skip to Main Content

Jeremy Abbett

 

Stara tvornica duhana u Rovinju od 22. do 25. septembra uskoro postaje poprište kreativnih ideja i zanimljivih predavača, a ime koje će definitivno odjeknuti ove godine je Jeremy Tai Abbett. On je kreativac i inovator koji sarađuje s niz uspješnih kompanija kao što su Adidas, Zalando, Saatchi&Saatchi, a može se pohvaliti i da je saradnik Google-a.

Svoju karijeru Jeremy je započeo kao osnivač i direktor dizajna odgovornog za branding i korisničko iskustvo mobilnog start-upa Stuffle koji je zbog njegovog truda dobio Webby, Lead i Lovie nagradu, a na kraju ju je Apple prepoznao kao jednu od najboljih aplikacija 2012. godine. Od 1996. Abbett radi kao suosnivač kompanije Fork Unstable Media koja je sarađivala s velikim imenima poput Beiersdorf AG, Lufthansa i Daimler te s magazinom Wired Magazine. Također, suosnivač je multidisciplinarnog studija Truth Dare Double Dare koji već 16 godina djeluje kao savjetnik za kulturalne institucije poput Carnegie Hall i Guggengheim, a ujedno je i savjetnik za brendove poput BMW-a, Adobe-a i Gruner + Jahra.

Abbettov kreativni razvoj imao je zanimljivu putanju; s Fork Unstable Mediom radio je na tri projekta koji su kupljeni od strane Muzeja moderne umjetnosti u San Franciscu, a danas je jedan od postdiplomskih osnivača Interaction Design Ivrea. Ono što ovom kreativcu predstavlja stalni izazov je sponzorisanje i mentorisanje start-upova i radionica.

S motom „Činiti stvari opipljivima“ već tri godine radi za Google gdje podučava druge kako razviti inovacijske vještine te ujedno održava i radionice koje se fokusiraju na kreativni proces. Svojim odlikama kreativnog vođe istaknuo se upravo zbog svog posebnog pristupa tehnologiji za koju smatra da je neodvojiva od kreativnosti. Ne čudi stoga da ga se naziva „kreativnim evangelistom“ jer intenzivno radi na građenju kritične mase koja pruža podršku određenim tehnologijama. To konkretno znači da promoviše korištenje određenog proizvoda ili tehnologije kroz razgovore, članke, blogove ili snimljene demonstracije.

Sudeći prema količini projekata, Jeremy Tai Abbett svoju karijeru još uvijek uspješno usmjerava uzlaznom putanjom, a njegovom impresivnom iskustvu i svježim idejama posjetitelji će moći svjedočiti na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu, najvećem komunikacijskom festivalu u jugoistočnoj Evropi koji se organizuje pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.

Back To Top