skip to Main Content

Dm Jer Sve Smo To MI

Kompanija dm pokrenula je kampanju ”Jer sve smo to MI”, kojom poziva građane BiH da se na poseban način zahvale osobama koje su obilježile njihov život. Sve osobe starije od 18 godina u periodu od 27. januara do 27 februara. 2016. godine imaju mogućnost podijeliti svoju priču, fotografiju ili video na temu ”Ko Vas inspiriše?” i objaviti je na mi-dm-drogeriemarkt.ba. Autore deset najinspirativnijih priča na poklon očekuje dm poklon kartica u vrijednosti od 50 KM, a svoje priče također mogu podijeliti i preko društvenih mreža uz #dmInspiracija.

Ove godine dm obilježava deset godina poslovanja na tržištu Bosne i Hercegovine. Kako je čovjek u centru poslovne filozofije ove kompanije, dm je povodom jubileja pripremio brojne aktivnosti za kupce ali i za zaposlenike. Sve aktivnosti će biti realizovane pod novim komunikacijskim sloganom ”Jer sve smo to MI” kako bi podstakli javnost na osjećaj zajedništva, ljubavi i podrške.

Back To Top