skip to Main Content


Organizacioni tim jedne od najvećih marketing konferencija u Jugoistočnoj Evropi, Spark.me, koja se održava 29. i 30. maja, u Budvi, je objavio ime ključnog govornika koji će otvoriti Spark.me 2017 konferencije. U pitanju je dr Maks Mekjuan (Max Mckeown), višestruki autor bestselera, trener u oblasti strategije i bihevioralni psiholog.

Dr Mekjuan se smatra ekspertom na poljima inovacione strategije, liderstva i organizacione kulture, a njegovi radovi su prevedeni na više od 13 jezika. Autor je šest međunarodno nagrađivanih knjiga, među kojima su „The Strategy Book“, „The Innovation Book“ and „Adaptability: Art of Winning in an Age of Uncertainty“. Dr Mekjuan je član Britanskog društva psihologa i član Kraljevskog naučnog udruženja (Royal Society of Arts), udruženja sa sjedištem u Londonu koje za cilj ima da pronađe praktična rješenja za društvene probleme.

Dr Mekjuan radi kao trener u oblasti strategije za neke od najuspješnijih kompanija na svijetu koje se nalaze na Fortune 100 listi, i kao savjetnik lidera iz velikog broja različitih industrija, od maloprodaje i proizvodnje, preko farmaceutske idustrije i policije, do javnih preduzeća i luksuznih hotela. Svoje znanje dijeli i kao glavni predavač na konferencijama širom svijeta.

Organizatori Spark.me su ranije objavili imena 10 ovogodišnjih govornika – u pitanju su Rory Sutherland, potpredsjednik Ogilvy & Mather UK, globalne advertajzing i marketinške agencije sa sjedištem u Londonu, Kamran Elahijan, globalni investitor u kompanije iz tehnološke industrije, osnivač deset visokotehnoloških biznisa i filantrop, Heather B. Armstrong, najpoznatija svjetska blogerka iz oblasti roditeljstva sa preko 1,5 miliona pratilaca na Tviteru i autorka bestselera časopisa New York Times, Jason Romeyko, bivši kreativni direktor Saatchi & Saatchi i dobitniku brojnih svetskih priznanja najvišeg nivoa iz oblasti marketinga i advertajzinga, Virdžinija Salas Kastiljo, izvršna direktorka konsultantske kuće Ginicanbreathe, i jedan od pet vodećih stručnjaka za poslovnu upotrebu Snapchata na svijetu, Piter Kim, potpredsjednik odjeljenja za angažman digitalnih korisnika u okviru LEGO grupacije, najvećeg prodavca igračaka na svijetu,  Aza Raskin, serijski preduzetnik i jedan od najuticajnijih dizajnera korisničkog interfejsa na svijetu, Sharad Sagar, društveni preduzetnik iz Indije koji se nalazi na listi časopisa Forbs “30 uspješnih ljudi mlađih od 30 godina”, Rob Fitzpatrick, serijski preduzetnik i autor međunarodno priznate knjige za preduzetnike “The Mom Test“ i Jon Burkhart, specijalista za oblast marketinga sadržajem (content strategist), koji dolazi iz Londona.

Back To Top