skip to Main Content

U Sarajevu su u srijedu dodijeljene nagrade za najbolju studentsku kampanju o temi socio-ekonomskih reformi, u sklopu projekta E4U pod sloganom “Upalimo svjetlo za mladost BiH”, koji već drugu godinu za redom finansira i provodi Ured specijalnog predstavnika EU u BiH (EUSR).

Studenti sa 14 javnih fakulteta iz BiH su u proteklih šest mjeseci, podijeljeni u crveni, rozi, žuti, plavi, narandžasti, ljubičasti i zeleni tim, uz pomoć svojih akademskih mentora i eksperata na projektu, radili na osmišljavanju kampanja o izazovima sa kojima se suočavaju njihovi vršnjaci, u kojima su predstavili i moguća rješenja tih problema.

Odlukom tročlanog žirija na čelu sa Amrom Bakšić-Čamo, od ukupno sedam kampanja, za najbolju je proglašena kampanja “ConnectED” studenata Ekonomskog fakulteta iz Banja Luke i Pravnog fakulteta iz Tuzle, koja je imala za cilj podstaknuti mlade da primjene kreativna razmišljanja i stečena znanja na rješavanje problema u realnom sektoru, posebice na smanjenju jaza između studenata i poslodavaca.

Obraćajući se mladim i talentovanim studentima na ceremoniji dodjele nagrade, šef Delegacije EU u BiH i specijalni predstavnik EU ambasador Lars-Gunnar Wigemark izjavio je: „Studenti iz BiH su i ove godine pokazali i dokazali da su u stanju kreirati dobre ideje za rješavanje problema sa kojima se suočavaju. Oni očigledno mogu i znaju put naprijed za BiH, oni sigurno mogu biti nosioci promjena koje će ovu zemlju voditi naprijed u pravcu EU integracija. BiH može s pravom biti ponosna na mladost koja odrasta u ovoj zemlji.”

Članovi pobjedničkog tima su istakli da su kroz rad na projektu postali svjesni svoje moći kao i snage koju ideja, pravilno plasirana, može imati na stanje u društvu. Njihova pobjednička nagrada uključuje studijsko putovanje kroz gradove EU, te dolazak u Brisel gdje će svoju kampanju predstaviti institucijama EU.

Kroz svih sedam kampanja, studenti su posebno naglasili potrebu za boljim obrazovanjem, lakšim pristupom tržištu rada, prilikama za volontiranje i profesionalno usavršavanje, kao i važnoj ulozi koji mladi ljudi imaju u Bosni i Hercegovini u ostvarivanju pozitivnih promjena, uključujući i kroz glasanje na predstojećim izborima.

Pored ove nagrade, stručni žiri u sastavu Amra Bakšić-Čamo, Adis Kadrić i Fahrudin Ćatović dodijelio je i sljedeće nagrade:

Za najbolji slogan “Zgrabi praksu na faksu” koji su osmisli studenti plavog tima sa Ekonomskog fakulteta Pale i Fakulteta političkih nauka Sarajevo.

Za najbolji vizuelni koncept u okviru kampanje “Probudi se pod svojim nebom” nagradu je osvojio zeleni tim – studenti Ekonomskog fakulteta Sarajevo i Pravnog fakulteta Zenica.

Nagrada za najbolji PR tokom kampanje “Promjene su naša stvarnost”dodijeljena je crvenom timu koji su činili studenti Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru i studenti Ekonomskog fakulteta Džemal Bijedić Mostar.  

Studenti žutog tima, sa Ekonomskog fakulteta u Bihaću i Akademije scenskih umjetnosti iz Banje Luke sa kampanjom “Navigacija” osvojili su dvije nagrade – za najbolju produkciju te su po ocjeni kolega, studenata koji su činili ostale timove u takmičenju, imali najbolju kampanju.

 

 

Back To Top