skip to Main Content

Prošle godine ASA Banka je poslovala sa dobrim rezultatima. Ovo je istaknuto danas, u Sarajevu,  na konferenciji za medije, prilikom predstavljanja poslovnih rezultata i novog spota i reklamnog slogana ove banke.

Samir Mustafić, direktor i predsjednik Uprave  ASA banke pojasnio je da  nakon procesa pripajanja Moje banke i Investiciono-komercijalne banke Zenica – ASA Banka je spoj 60 godina bankarske tradicije i snage modernog poslovanja koje nosi kao članica ASA Prevent grupacije.

– Domaća smo banka koja je opredijeljenja da doprinese razviju bh. privrede i šire zajednice, rekao je Mustafić, te najavio premijerno predstavljanje novog slogana banke “Naša i snažna“, kao i spot kojim ASA Banka predstavlja novi, drugačiji i moderniji pristup komunikacije prema klijentima.

Mustafić je istakao da ova banka ima cilj biti značajan faktor razvoja bh. privrede i lokalne zajednice.

Edin Mujagić, izvršni direktor za finansije i član Uprave ASA Banke prezentirao je podatke prema kojima je, kako kaže,  ASA Banka prošlu godinu završila sa pozitivnim rezultatom od preko 1,8 miliona KM.

-Danas ASA Banka ima preko 440 miliona KM aktive i preko 280 KM miliona kreditnog portfolia. Tako da krupnim koracima koračamo ka svom cilju, a to je da se svrstamo u red srednjih banaka po veličini u FBiH, koje imaju preko 500 miliona aktivu. Na svojim računima kod ASA Banke naši depozitari drže preko 350 miliona KM, izjavio je Mujagić, te dodao:

-Minimalni kapital koji jedna banka mora imati da bi poslovala na tržištu FBiH jeste 15 miliona KM, odnosno adekvatnosti kapitala 12%. ASA Banka ima kapital od 70 miliona KM i naša adekvatnost se kreće oko 18 posto. Ovi pokazatelji nam daju pravo da kažemo da smo jedna snažna banka.

Jasmin Spahić, izvršni direktor (COO) i član Uprave ASA Banke ovom prilikom je rekao:  – Da bi bili snažni i jaki naš fokus je na izvrsnosti, posebno u poslovnim procesima. Nastojimo da ispunimo očekivanja klinjenata, ali i vlasnika. Da bi postigli naše ciljeve razvijamo i unapređujemo korporativnu kulturu i poboljšanje poslovnih procesa, koji omogućuju jednostavne i konkurentne proizvode, ali i kvalitetne usluge prema privredi ali i stanovništvu.

Back To Top