skip to Main Content

“Nakada se plaćalo čekom a danas Chatom”. Ovako glasi krilatica “Addiko bank”  koja je danas u Sarajevu prezentirala novu uslugu “Addiko Chat Banking”.

Nova digitalna bankarska usluga koja je od danas u ponudi ove banke zasniva na Viberu, jednoj od globalno najpopularnijih komunikacijskih platformi za razmjenu poruka.

Preko Vibera Addiko ne samo da direktno komunicira sa svojim klijentima, već pruža i usluge plaćanja te kreira vrijednost za svoje klijente.

Ovim je “Addiko banka” postala prva komercijalna banka u regionu centralnoistočne i jugoistočne Evrope, i jedna od prvih u svijetu, koja pruža usluge plaćanja koristeći Viber.

Sanela Pašić, predsjednica Uprave “Addiko banke”, pomenula je konferenciju za novinare od prije par mjeseci kada je najavila da će se ova banka fokusirati na bitne stvari. Jedna od tih važnih stvari je upravo ulazak u digializaciju usluga o čemu je rekla nešto više:

-“Addiko Chat Banking” transformiše plaćanje i vodi ga u eru razmjene poruka. Radi se o usluzi budućnosti koja je sada dostupna i veoma smo ponosni na to da mi predstavljamo ovu inovaciju i uvodimo nešto za šta smatramo da će postati standard u bankarstvu u predstojećim godinama.”

Mario Ivanković, predsjednik Uprave “Addiko banke” Banja Luka rekao je da riječ  o efiksnoj i jednostavnoj usluzi koja omogućava klijentima da koriste savremena digitalna plaćanja na ličan, direktan i pogodan način.

Kako je istakao ova usluga je ono što je internet bankarstvo bilo prije 15 godina, a mobilno bankarstvo prije 10 godina, te dodao:

– “Addiko Chat Banking” je visoko-savremena, ali istovremeno jednostavna, laka i praktična digitalna bankarska usluga koja korisnicima omogućava da odmah izvršen plaćanje u domaćem platnom prometu, provjere stanja na bankovnom računu, imaju uvida u transakcije, koriste platne obrasce te vrše plaćanja.

Istovremeno, korisnici putem “Addiko Public naloga na Viberu” mogu dobiti informacije o uslugama i proizvodima Banke, pronaći najbliže poslovnice ili bankomate te direktno komunicirati sa bankom.

Momchil Elenkov iz Global Telecom partnerships managera Vibera pojasnio je prisutnima na koji način će funkcionisati nova usluga banke te njene funkcionalnosti i ključne karakteristike.

Aktiviranje “Addiko Chat Banking” vrši se preko usluige elektronskog bankarstva Addiko EBank, bez naplaćivanja dodatne naknade korisnicima. Dnevni limit za plaćanje je 500 KM i uplate se mogu vršiti prema fizičkim i pravnim licima, pri čemu primaoci novca ne moraju da imaju instaliranu “Addiko Chat Banking”, budući da uplate vrše po istom načelu kao i ostale transakcije internetskog bankarstva i autorizovfane su PIN-om.

Back To Top